ZWROTY
czyli jak odstąpić od umowy
Drogi Kliencie,
masz pełne prawo zwrócić do nas zakupiony towar bez podawania przyczyny.
Masz na to 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
- Produkt nie powinien nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie oryginalne metki.
- Przyjmujemy zwroty produktów zakupionych jedynie za pośrednictwem naszej strony www. Nie dotyczy produktów zakupionych w sklepach partnerskich.
- Koszt zwrotu ponosi Kupujący.
- Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” .
Jak dokonać zwrotu?
-
-
2. Odeślij produkty
Zapakuj produkt w kartonik, dołącz czytelnie wypełniony formularz i odeślij do nas za pośrednictwem kuriera lub poczty
Gorąca prośba. Prosimy nie wysyłać paczek „za pobraniem”. Nie odbieramy tego typu przesyłek. -
3. Zaczekaj na zwrot pieniędzy.
W ciągu 14 dni momentu otrzymania przez nas przesyłki, zwrócimy Tobie pieniądze na konto bankowe podane w formularzu :)
Adres sklepu
Note The Code Agata Kostrzewska
ul. Skarszewska 10
60-446 Poznań
Polska
tel. 609 752 381
office@dashki.pl
Wymiana towaru
Najłatwiejszym sposobem na wymianę jest dokonanie zwrotu produktu zgodnie z powyższą instrukcją i zakupienie nowego, który się Tobie podoba :)
Reklamacje
-
-
2. Odeślij produkty
Zapakuj wadliwy produkt w
karton i odeślij go do nas kurierem lub listem poleconym.
Na kartonie dopisz słowo: REKLAMACJA
UWAGA: Wielka prośba o niewysyłanie paczek „za pobraniem”, do punktów odbioru lub paczkomatów.
Reklamacje dotyczą jedynie
produktów zakupionych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. -
3. Zaczekaj na decyzję
Po otrzymaniu wadliwego produktu i rozpatrzeniu reklamacji, kontaktujemy się z Tobą.
Po pierwsze zwracamy Tobie koszty dostawy produktu do nas oraz wspólnie ustalamy dalszy przebieg reklamacji.
Mamy następujące możliwości:- możemy wysłać do Ciebie nowy produkt
- możemy naprawić produkt
- możemy zwrócić Tobie pieniądze