ZWROTY

czyli jak odstąpić od umowy

Drogi Kliencie,
masz pełne prawo zwrócić do nas zakupiony towar bez podawania przyczyny.
Masz na to 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

  • Produkt nie powinien nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie oryginalne metki.
  • Przyjmujemy zwroty produktów zakupionych jedynie za pośrednictwem naszej strony www. Nie dotyczy produktów zakupionych w sklepach partnerskich.
  • Koszt zwrotu ponosi Kupujący.
  • Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” .
  • 1. Wypełnij formularz

    Pobierz, wydrukuj i czytelnie wypełnij formularz zwrotu.

    Pobierz formularz 
  • 2. Odeślij produkty

    Zapakuj produkt w kartonik, dołącz czytelnie wypełniony formularz i odeślij do nas za pośrednictwem kuriera lub poczty

    Gorąca prośba. Prosimy nie wysyłać paczek „za pobraniem”. Nie odbieramy tego typu przesyłek.

  • 3. Zaczekaj na zwrot pieniędzy.

    W ciągu 14 dni momentu otrzymania przez nas przesyłki, zwrócimy Tobie pieniądze na konto bankowe podane w formularzu :)

Adres sklepu

Note The Code Agata Kostrzewska
ul. Skarszewska 10
60-446 Poznań
Polska
tel. 609 752 381
office@dashki.pl

Wymiana towaru

Najłatwiejszym sposobem na wymianę jest dokonanie zwrotu produktu zgodnie z powyższą instrukcją i zakupienie nowego, który się Tobie podoba :)

  • 1. Wypełnij formularz

    Pobierz, wydrukuj i czytelnie wypełnij formularz reklamacji.

    Pobierz formularz 
  • 2. Odeślij produkty

    Zapakuj wadliwy produkt w
    karton i odeślij go do nas kurierem lub listem poleconym.

    Na kartonie dopisz słowo: REKLAMACJA

    UWAGA: Wielka prośba o niewysyłanie paczek „za pobraniem”, do punktów odbioru lub paczkomatów.

    Reklamacje dotyczą jedynie
    produktów zakupionych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

  • 3. Zaczekaj na decyzję

    Po otrzymaniu wadliwego produktu i rozpatrzeniu reklamacji, kontaktujemy się z Tobą.

    Po pierwsze zwracamy Tobie koszty dostawy produktu do nas oraz wspólnie ustalamy dalszy przebieg reklamacji.

    Mamy następujące możliwości:

    • możemy wysłać do Ciebie nowy produkt
    • możemy naprawić produkt
    • możemy zwrócić Tobie pieniądze