0
  • Brak produktów w koszyku.
Łącznie:0,00

Reklamacje

Reklamacje

 

 

Każdy sprzedawany przez nas produkt możesz zareklamować w terminie 24 miesięcy od daty otrzymania od nas towaru. Reklamacja dotyczy wad fabrycznych i powstałych w ich wyniku uszkodzeń. Zgłoszenie możesz pobrać poniżej.

Wyślij je do nas razem z reklamowanym towarem oraz kserokopią dowodu zakupu na adres:

 

NOTE THE CODE Agata Kostrzewska
ul. Skarszewska 10
60-446 Poznań

 

Możesz również wysłać skan/ zdjęcie dokumentów drogą e-mail na adres office@dashki.pl

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni, od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru oraz wszystkich potrzebnych dokumentów.

Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji, jest to, abyś przesłał go w dobrym stanie – produkty muszą być czyste i suche. Towar wysłany do reklamacji powinien być zabezpieczony tak, by nie uszkodził się podczas wysyłki.

Koszty reklamacji: W momencie, w którym Twoja reklamacja okaże się zasadna, pokryjemy koszt odesłania Tobie z powrotem naprawionego lub nowego produktu. Pozostałe koszty są po Twojej stronie (koszt przesłania towaru na reklamację, odesłania towaru, gdy reklamacja okaże się niezasadna).

Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas za pobraniem.

Reklamacji NIE podlegają uszkodzenia powstałe poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru, w wyniku użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem, naturalnej eksploatacji i zużywania się produktu, z powodu uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu, powstałych na podstawie świadomych pogłębień przez dalsze użytkowanie produktu.

W PRZYPADKU PYTAŃ ZADZWOŃ DO NAS NA NUMER: 609752381 LUB NAPISZ NA: office@dashki.pl

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji)

Adresat: NOTE THE CODE Agata Kostrzewska ul. Skarszewska 10 60-446 Poznań

Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:

Adres Klienta:

Nr telefonu Klienta:

Adres e-mail Klienta:

Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:

  • adres pocztowy:
  • adres e-mail:

Reklamacja dotyczy:

  • umowy sprzedaży z dnia __________ towaru:

Data stwierdzenia przyczyny reklamacji:

 

Opis problemu:

Żądanie reklamacji:

  • usunięcie wady towaru lub usługi
  • wymiana towaru na wolny od wad
  • obniżenie ceny towaru
  • odstąpienie od umowy

Podpis składającego:_____________________________________________________________________